Tuesday, January 18, 2011

Aku Terima....

salam....semalam semua citer aku sedey2...
ari ni bila bangun tdo, aku rase semua kesedeyhan tu x de dah.....
nk tau mcmne aku release my sadness n ketensionan tu....
ye betul...~~!!!
IKHLASKAN DIRIMU DGN SEGALA APA YG DITENTUKAN OLEH ILAHI....
itu la kata2 semangat dari suami terchenta.....
alhamdulillah.....lega rase bila kita dpt terimanye dgn hati yg terbuka...

my husband said: dont cry2....itu bkn rezeki sayang...Allah dah bgi kita anugerah yg paling besar dan bernilai....(smbil tunjuk dkt pewotku)...Allah nk kita jaga anugerah ini dlu...myb next time rezeki sayang....kita tk minta semua ni berlaku...
me: oh....terharu giler smpai ngis teresak2....(siap my husband gelakkan aku plak)...huhu...

tp apa pon..aku bersyukur ke hadrat Ilahi....dikurniakan seorang insan yg amat memahami diriku...thanks a lot my sweet heart....
dan aku.....!!! dgn smgt suamiku itu...aku bangkit dan tnpa rase sedikit kekesalan di hati...menerima segalanya....alhamdulillah...hati aku tenang....syukran Ya Allah....

* next time leh cuba ag....;D

No comments:

Post a Comment