Friday, January 7, 2011

Cepatnye masa berlalu......

pejam celik dah 5 bln aku kawen.....huhu..cepatnye...(dlu mati2 x nk kawen awal)
dan dlm sekelip mata jgk aku bakal menimang cahaya mata...
yg kini baru dikandung 4bln....cepat je kan....;D
mcm x caye jer....become to be a mommy...
perasaan????
mcm2 ada.....
hepi, teruja, takut dan mcm2 ag....
hepi dan teruja dgn bby yg bkl pngikat kasih syg aku dan suami....
CINTA KAMI....
dan aku takut utk bergelar seorang ibu....
takut dgn ancaman dunia skrg....
tgjwb yg besar akan digalas....mampukah aku...???
ummi hanya mampu berdoa agar kamu menjadi anak yg soleh dan solehah di dunia dan akhirat.....Amin...

2 comments:

  1. memang masa cepat berlalu
    ~tahniah bakal timang baby
    ~i/allah same2 doakan agar menjadi ank yg soleh

    ReplyDelete
  2. ho la mok dah...
    loni aku tgu mu nikah lak...
    hihi...;D

    ReplyDelete